Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)
„V případě, že by došlo mezi společností 2H Service s.r.o. a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy
nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může
spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního
řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ARD, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz
Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách https://www.coi.cz. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách http://ec.europa.eu/consumers/odr/.